اقدامات لازم بعد از طراحی سایت جهت حفظ رتبه در نتایج جستجو
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از مهمترین اهداف مدیران شرکت ها بعد از طراحی سایت مورد نظر قرار گرفتن در رتبه های برتر نتایج جستجوی گوگل می باشد. بسیاری از این شرکت ها تلاش بسیاری جهت قرار گرفتن در نتایج اول جستجو انجام می دهند و به نتیجه مد نظر هم می رسند اما حفظ این جایگاه هم از دیگر دغدغه های مدیران بعد از طراحی سایت و بهینه سازی سایت خود می باشد. روش های مختلفی جهت حفظ رتبه سایت شما وجود دارد که در زیر به برخی از این روش ها معرفی شده است.

بعد از طراحی سایت همواره سایت را به روز نگه دارید

یکی از مهمترین عواملی که سبب می شود سایت شما همواره در نتایج اول سرچ موتورهای جستجو قرار گیرد به روز رسانی منظم مطالب سایت است. الگوریتم های جستجو همیشه به بررسی کیفیت مطالب و تازه بودن آنها می پردازند. اگر می خواهید جایگاه کلمه کلیدی شما در نتایچ سرچ گوگل همواره حفظ شود علاوه بر متن از تصاویر مربوط نیز در محتوای سایت خود استفاده کنید.

سرعت سایت خود را افزایش دهید

قدیمی ترین فاکتور موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت ها سرعت سایت است. سایت شما باید سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد تا همواره در نتایج اول جستجو قرار بگیرد خصوصا بر روی موبایل و تبلت باید این سرعت خیلی بالا باشد چرا که اکثر کاربران از این طریق وارد سایت شما می شوند. جهت بالا بردن سرعت بارگذاری سایت خود بهتر است از سرویس میزبانی با سرعت بالا استفاده کنید همچنین توجه کنید که کدها و عکس های موجود در سایت شما حتما فشرده سازی شده باشد.

از لینک های داخلی و خارجی صحیح در طراحی سایت خود استفاده کنید

در طراحی سایت کیفیت لینک حرف اول را می زند. اگر سایت مورد نظر شما دارای جایگاه مناسبی برای یک کلمه کلیدی در موتورهای جستجو است دیگر نیازی به اضافه کردن لینک های زیاد به صفحه مورد نظر نیست. موتورهای جستجو این توانایی را دارند که لینک های نامربوط را شناسایی کنند بنابراین اگر از لینک های زیاد ولی نامربوط با موضوع سایت در طراحی سایت خود استفاده کنید این احتمال وجود دارد که موتورهای جستجو سایت شما را در لیست سیاه قرار دهند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: